
Заголовок - найважливіша частина Інтернет-новини
Його можна навчитися писати добре і швидко :)
- Заголовок не може бути дуже великим. Максимум - 7-8 слів. В інформаційних агентствах - до 10 слів.
- Заголовок інформативний - передавати суть повідомлення.
- Провокативний заголовок можливий. Але це не “замануха”, а зміст замітки.
- Потрібна максимальна простота і лаконічність, не варто використовувати складні заголовки із сполучниками і різними зворотами.
- Заголовок без дієслова не буває.
- Правильно писати заголовки у минулому часі, тому що більшість подій, висловів, заяв, катастроф, аварій вже постфактум.
- Теперішній час буває в одиничних випадках, якщо дія незакінчена, або подія, дійство чи якийсь захід триває в даний момент.
- Якщо анонс – майбутній час.
|